مشاوره
رایگان
جهت طراحی و اجرای سیستم های اطفاء حریق

رزومه ما

قسمتی از فعالیت گروه مهندسین مشاور دژیم

طراحی و اجرا سیستم های اطفا حریق

سیستم اطفاء حریق وظیفه‌ی مهار آتش سوزی و کاهش خسارات جانی و مالی آن را برعهده دارد. آتش‌سوزی و حریق همواره خسارات جانی و مالی زیادی به بار می‌آورد که در اکثر موارد جبران ناپذیر خواهند بود.

سیستم های  اطفاء حریق جزء مهمترین سیستم های آتش نشانی هستند که به دو دسته سیستم های اطفا حریق دستی و سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک تقسیم می شوند. به کمک این تجهیزات می توان تا حدود زیادی از تلفات و خسارت های ناشی از آتش سوزی جلوگیری کرد.

به کارگیری سیستم اطفا حریق دستی تنها با دخالت نیروی انسانی میسر است و توسط نیروهای آموزش دیده و متخصص و آتش نشان ها مورد استفاده قرار می گیرد. وسیله رایج سیستم های اطفاء حریق دستی خاموش کننده های آتش نشانی می باشند.

روند کاری ما

درخواست آنلاین

01

جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خود می توانید در خواست خود را به ما ایمیل یا واتساپ فرمائید.

بحث در مورد بودجه

02

کارفرمایان می توانند جهت اطلاع از قیمت تمام شده پروژه خود نقشه های معماری و همچنین مرحله پیشرفت پروژه را برای ما ارسال فرمایند.

آماده برای شروع

03

جهت شروع پروژه و عقد قرارداد کارفرمایان می توانند به دفتر شرکت مراجعه فرمایند.

توسعه راه حل هایی برای آینده

شرکت مهندسی مشاور دژیم از صفر تا صد پروژه کنار کارفرمایان محترم خواهد بود و راه حل های اجرایی مناسب جهت اجرای کامل و بی نقص پروژه را در اختیار کارفرمایان عزیز قرار می دهد.

مزایای پروژه

شرکت مهندسی مشاور دژیم با تکیه بر دانش چندین ساله خود در زمینه مشاوره، اخذ تاییدیه آتش نشانی و اجرای صفر تا صد سیستم های آتش نشانی می تواند خدمات ذیل ارائه دهد.

برنامه ریزی مالی که منطقی است

شرکت مهندسی مشاور دژیم با استفاده از مهندسان مجرب در امر برآورد هزینه می تواند

راهکار های منطقی مورد نیاز ساختمان را در اختیار کارفرمایان محترم قرار دهد.